partnerská škola
Cambridge EnglishSadovka jako oficiální přípravné centrum pro jazykové zkoušky Cambridge English a Partnerská škola Evropského centra jazykových zkoušek.
Naše škola je partnerskou školou Evropského centra jazykových zkoušek, akreditovaného zkouškového centra pro jazykové zkoušky Cambridge English a registrovaným oficiálním přípravným centrem pro tyto světové jazykové zkoušky.
Žáci a žákyně naší školy tak mají možnost se přímo ve škole připravovat k těmto zkouškám z angličtiny a získat prestižní jazykový certifikát s mezinárodní platností.
Hlavní přednosti cambridgeského systému jazykového vzdělávání
Angličtina použitelná v praxi
Zkoušky (a tedy i příprava k nim) podporují schopnost kandidáta používat angličtinu v reálných situacích a to přiměřeně věku dítěte.
Motivace
Výuka i testování je zábavné, účast u zkoušky je pro děti obrovskou motivací.
U dětských zkoušek získává certifikát ze světoznámé University of Cambridge každý kandidát, hodnocení je vyznačeno grafickou formou. Certifikáty jsou předávány slavnostním způsobem. Celý systém je vytvořen tak, aby děti samy chtěly dosahovat vyšších stupňů a přirozeně směřovat k lepší angličtině.
Žáci vyšších ročníků základní školy mohou skládat i vyšší zkoušky pro mládež a dospělé, tyto zkoušky mají odlišný formát a pro získání certifikátu musí kandidát prokázat požadované penzum znalostí.
Návaznost a výsledek
Zkoušky jsou vázány na Mezinárodní referenční rámec (CEFR), podporují systematický jazykový progres, vyšší úrovně přirozeně rozvíjejí již dosažené úspěchy. Finálním výsledkem je jazyková zkouška na úrovni rodilého mluvčího (C1), kterého studenti dosahují v průběhu středoškolského studia.
Zkušenost
Příprava i vlastní zkouška je pro děti nesmírně cennou zkušeností, která zvyšuje jejich nejen jazykové sebevědomí, ale i schopnost zvládat stres a podat při testování ten nejlepší výkon. Tato zkušenost se jim bude v budoucnu hodit při jakýchkoli dalších zkouškách (přijímací zkoušky, maturita atd).
Smyslem vzdělávání na Sadovce je, aby se naši žáci dokázali samostatně a sebevědomě rozhodovat, byli odpovědní za sebe a za své okolí, ve kterém žijí – ať už v průběhu prvních devíti let školního života nebo kdykoliv později.
NEJČASTĚJŠÍ ODKAZY
SLEDUJTE NÁS